Nu är det över

Jo, sorgligt men sant. Semestern är slut för denna gång. Visserligen har jag en vecka kvar, men den tänker jag spara tills mörkret har lagt sig och det är minus 20 grader. Med tanke på hur varmt det är idag, så lär jag ju få vänta...

 

Jobb om 40 minuter.

Det var inte lika jobbigt att kliva upp som jag hade trott.  Insåg att jag t o m har klivit upp för tidigt med tanke på att jag har hunnit tömma diskmaskinen och dammtorkat köket och halva vardagsrummet. Men då var det gjort i af!

 

Utlovade bilder kommer, senare. Idag, imorgon, vem vet?!

 

Ha en bra Måndag!


Kommentarer
Postat av: u

Välkommen tillbaka till verkligheten... :)

2009-08-10 @ 15:22:50
Postat av: Anonym

Tack ska du ha! :)

Var en helt ok dag på jobb, mycket att göra, då går tiden fort.

2009-08-10 @ 22:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback