Snart helg igen!

Då var Måndag snart över.

 

Lördag började dagen med lite jobb mellan 10 -14. Efter det gasade jag hem med vita faran (jaja, jag vet att hon har massa rost!) och fixade till mig lite. Sen drog jag och Thomiz till Chefen som hade kalas. Är man "Värmeljusansvarig" så ska man vara i tid!

Dock fick jag inte tända några värmeljus, utan skulle vänta lite tills det blev mörkade. Nu går det inte så snabbt här uppe i Norrland för solen att försvinna så det blir mörkt. Så jag väntade...och väntade. Till slut så fick jag nu tända alla ljusen. 26 stycken sa dom att det var, hittade dock bara 23, tror dom lurades lite...

Vi käkade massa god mat som Chefen och Ullis gjort, och drack det goda viinet till.  Vid 7 började vi dra oss hem igen.

 

Söndag drog vi ut på Storheden med Bossan och Patrik. Drog på vårmässan men blev väldigt besvikna över utbudet. Ja, utbud och utbud. Det blir bara sämre och sämre den där mässan!

Drog vidare till Karlsvik för middag. Grillad oxe, mumma!!

 

På Torsdag kommer kusiine och Ida hit, very nice!


Kommentarer
Postat av: kusine

kommer inte thomas råka ut för ett plötsligt handledsbrott på jobbet imorgon?

jag råkar veta att det kommer landa en kartong på idas huvud imorgon...

Postat av: team kusiine

Förmodligen kommer han att göra det, om inte annat får vi muta nån att slå av han armen!

Så bra att Ida kommer att få kartongen i huvudet, kanske blir hon yr i bollen och slänger kastpinnen in på grannens tomt!

2009-04-28 @ 21:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback