Påsk

Så var Påsken slut för denna gång.

 

Fredag körde vi skoter, pimpla viiine och spela tv-spel. Rättare sagt Rick & Thomiz spelade, jag läste boken.

 

Lördag körde vi ännu mer skoter, käka god middag hos mamma mu och daddy, spelade Wii och träffade kusinen. Och sippade mer viine så klart! Somnade gott i soffan till en film som jag inte kommer ihåg nått av, tror jag och Cam somnade innan förtexten var slut..

 

Söndag körde vi även denna dag skoter, spelade spel med Rob, blev anklagad för att snott Rick´s 1 000 000 sedel och drack lite viine.

 

Måndag körde vi åter igen skoter, käkade middag hos svärmor och somnade gott i soffan!

 

Så det är vad vi har pysslat med denna helg!


Kommentarer
Postat av: Mäntylä

Ja nåt måste vi ju hitta på när du bara läser boken hela tiden!

2009-04-15 @ 18:18:48
Postat av: Syrran

Hahah, eller JAG som måste hitta på nått när ni bara spelar...

2009-04-15 @ 20:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback