Ingen tvätt utan tvättmedel!

Vilken stor ide´ det är att tvätta om man glömmer tvättmedlet, vilket hände mig nyss. Men men, nu var det bara ett par jeans som jag ville skulle bli lite mindre, så det gjorde ju inte så mycket!

Slängde även in av mina skor som blivit riktigt dammiga efter snickarna har varit här. Thomiz tvättade den ena i går utan att han visste det och hittade den när han tömde maskinen.

 

I morgon blir det endast 3 timmars jobb. 9-12, då stänger jag butiken och drar mot Kallax. Och eftersom alla andra på stället tyvärr är på begravning så måste vi hålla affären stängt ett par timmar i morgon. Men det ska nog gå bra. Gilla läget typ! Är det ett familjeföretag så är det!

 

Nu ska jag sippa vidare på mitt viine och se en film. Väntar på att Thomiz ska komma hem, men måste man jobba så måste man!

 

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback