Ikea



Där tillbringade vi några timmar igår. Kom bla annat hem med en ny, fin fläktkåpa i rostfritt.




Thomiz satte igång och montera fast den när vi kom hem, och eftersom att han inte är 2,50 meter hög var han tvungen att kliva upp på köksbänken...vilket resulterade att han råkade kliva lite på spisen som sa "krack", så nu har vi en spricka i hela spisen som går över två plattor.
Så nu är vi på jakt efter en ny och fin spis i rostfritt. Men såna är dyra. Hittade en fin en för dryga 7000 kronor...jag vill inte lägga 7000 kr på en spis, jag vill fara ut och resa för dom pingarna! Men det går att laga mat på plattorna i af, så den får duga ett tag till.
Hittade massa andra småjox som är bra att ha, och kom ut från Ikea 3000 kr fattigare.

Så det var vad vi pysslade med igår. Nu är det Måndag igen och allt är som vanligt, dvs jobb, jobb och åter lite mer jobb!

Nu ska jag lägga mig i soffan och softa lite!

Ha de bäst!

Kommentarer
Postat av: Bror

Fan så fet han är!!!

2008-09-19 @ 22:46:41
Postat av: syster

Hahhaha, joo

2008-09-20 @ 21:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback