Det var en gång en liiiten liiiten....

Ja nu händer det grejor. Ny spis är inköpt. En jättefin ElektroHelios i rostfritt. Passar perfekt till den nya fläktkåpan som vi inhandlat tidigare.

Har även köpt nya garageportar som man bara behöver trycka på en liiiten liiiten knapp, så *vips*, så åker dom upp. Mycket skönt när det är 20 minus ute. Då trycker man bara på den liiilla liiilla knappen inne och tar nårga galoppsasteg ut, slänger sig i bilen , ut med bilen från garaget och trycker åter igen på den liiilla liiilla knappen, så åker porten ner. Hinner knappt känna att det är 20 minus ute!

Ja, och i vilken bil ska man slänga sig i då, när man tryckt på den liiilla liiilla knappen. Jo, det är en Honda Civic som vi var och köpte till mig igår. Dock vit, men jag tror nog jag överlever det. Den är liten och fin. Förutom några småå rostprickar på den, men ni kommer väl ihåg hur fin Mitsun blev, lika fin ska denna bli!
Har inte tagit några bilder på alla grejjor än, men det kommer en annan dag.

Nu ska jag ta och ringa och försäkra bilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback