Sur

Just idag börjar jag kl 13. Vad skönt med sovmorgon tyckte jag, men inte det inte. Idag kl 07.30 skulle det ha kommit en gubbe och sätta upp våran parabol som vi beställt. Så det var bara att kliva upp kl 07.00 och vänta. Och jag väntar....och väntar. Inte FAN har  det kommit hit nån för att montera upp eländet! Så för deras skull hoppas jag  att dom kommer  inom en snar framtid!

Igår fick vi hem nya torktumlaren. Den har en liten lampa som lyser så jag kan se när mina sockar far runt runt och torkas. Tycker just den funktionen är ganska onödig. Men vad vet jag?! Just när vi fått in den nya och grubblade vad vi skulle göra med den gamla kom Anki förbi och hälsade på en sväng. Och *vips* så hade vi kånkat ut den gamla och  stoppat in den i hennes bil. 

Jaha du, nu ringer Thomiz och berättar att han pratat med dom. NU är dom på väg från stan....det var ju på tiden!! Men men, vad kan man göra?? Och nu har jag druckit upp kaffet jag kokade i morse, så det får dom inget! HA!

Ha en bra dag mina vänner!


Kommentarer
Postat av: ulle

suro... imorgon bjuder ja på lunch om du vill! de blir isf de vanliga:) när?

2008-10-22 @ 22:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback