Morgonstund har...

...te i mun!

Oj, så jag inte ville kliva upp när min klocka ringde kl 07.00. Men men, det var bara att pallra sig upp och göra sig i ordning för en dag på jobbet. Denna helg jobbar jag inne i stan på gamla jobbet. Ena chefen är på semester, och en annan ligger sjukskriven hemma. Men vad gör man inte för lite pingar??

I går kom Rob hit och vi såg film, har ju nu mera C.D så det finns ju lite att välja mellan! Ganska tufft att man mitt i filmen, om man skulle vilja springa och kissa eller göra nått annat, då pausar man bara tv:n och gör det man ska göra för att sen sätta igång filmen igen. 

Nä, nu ska jag sörpla i mig mitt te och snart bege mig mot stadens sus och dus!

Ha en bra dag i dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback