Hyndan


Nu är det äntligen helg! Såå skönt. Igår kom käre Bror & Cam upp. Bror skulle på jobbintervju idag och när dom ändå är här så stannar dom så klart heeela helgen! 
Och nu har han då kommit ut till byn.
Vi började kvällen med en riktig räkfrossa. Är kvar räkor sen sist vi var i Norge, så vi glupskade gladeligen  i oss dom. Sen bestämde sig pojkarna för att vara jättetråkiga och slog igång x-boxen och spelade hockey. Hur tråkigt är inte det då?? Så jag bestämde mig för att gå ut i garaget och fortsätta min omvandling av Hyndan. Hon blir såå fin!

Hyndan innan omvandling





Och efter jag gått fram med polermaskin och vaxet





Har fortfarande kvar en sida att polera, men eftersom att jag tycker att jag är värd att ta helg för ikväll, så ids jag inte ta den sidan ikväll! Så det så!

Nu ska jag se om jag kan få pojkarna att slita sig från hockeyn och göra nått kul.

Ha de bra i kväll mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback