i brist på annat

SENASTE
Biltur: Hem från jobbet. Den var kall, hade ingen motorvärmarsladd.
Kyss: Thomiz
Låne-bok: Hmm..kommer inte ihåg
Film sedd: Ja, tyvärr kan jag inte säga det, men Ullis vet!
Dryck förtärd:  En kopp te
Mat äten: Min supergoda lasagne
Telefonsamtal: Pappa som ringde
Skiva spelad: Skiva??
Irritation: Motorvärmarsladd, men nu har T hämtat en hos Mor & far åt mig!

JAG
Vill: Möbler om och sen fara på Ikea och köpa ny bokhylla
Har: det bra framför elden i soffan!
Önskar: att snön kommer på riktigt
Hatar: att få spås under fötterna nu när Thomiz  håller på att ta ner väggen
Är rädd för: getingar och märkliga ljud när jag är ensam hemma
Hör: en röst på tv
Undrar: när jag slutar i morgon?
Ångrar: att vi inte följde med Mot & Far till  landet långt bort
Älskar: Min familj och mina vänner
Sjunger: inte så bra
Gråter:  ibland till tv

JA ELLER NEJ
Jag har en dagbok: nej, bara bloggen.
Jag gillar att laga mat: joo
Jag har en hemlighet jag inte delat med någon:  nje

FAVORIT
Nummer: 11
Färg: röd, grå och kanske svart och lite gult
Dag: lördag
Månad: jan-mars & juni-augusti
Drycker: Loka & Ramlösa

FÖREDRAR
Gos eller hångel: gos och hångel
Te eller kaffe: kaffe på dagarna och te på kvällarna
Mörkt eller ljust öl: cider
Rött eller vitt vin: Rött

INOM DET SENASTE DYGNET HAR JAG
Gråtit? Nä, inte idag inte
Hjälpt någon? Visat var bittermandeln var i hyllan
Köpt något? jo, pepparkaksdeg, som blev goda pepparkakor
Gått på bio? nej
Sagt 'jag älskar dig'? jo, till Thomiz
Saknat ett ex? nje
Skrivit i en dagbok? Njoo, här har jag ju skrivit
Haft ett seriöst samtal? nje
Saknat någon?  nje
Kramat någon? jo, saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback