Vem har tagit min vägg?

Så var det redan Onsdag.

 

I går när jag svängde in på gården insåg jag att Thomiz hade börjat med projekt "Ta bort väggen".  Kom in och upptäckte att hela vardagsrumsväggen mot hallen var borta! Vi hade funderat tidigare att göra det eftersom det skulle öppna upp rummet nu när vi satt in kaminen. Och det gjorde det verkligen!

Fick även bort "korridorkänslan" som var tidigare.

 

Helgen som var, var trevlig. På Lördags drog vi på Storheden och inhandlade diverse bra att ha saker. Drog ut till Kallax och hälsade på Bossan & Patrik. Bestömde oss för att käka tillsammans och drog tillbax till Storheden igen. Väl där kom vi på att lite viine skulle ju inte sitta helt fel i strupen. Sagt och gjort. Allt inhandlades och vi drog ut till Kx igen.

Drog iväg en sväng och hämtade mor och far som efter lite förseningar äntligen kommit hem från landet långt bort. Skjutsade hem dom och satt och surrade en stund.

Tillbax till kallax och fixade i ordning lite mat. Sen kom även Pete och Rob förbi och vi spelade poker och satt och surra flera timmar.

 

Söndag bestämde vi oss för en roadtrip upp till V-träsk. Traska lite i skogen och elda lite i kojan. Där gick ungefär hela dagen. Så när jag kom hem kröp jag ihop i soffan framför brasan.

 

Och nu mina vänner ska jag göra lite lasagne som jag inte orkade göra igår!


Kommentarer
Postat av: u

Vad fint de kommer bli!! han är såå duktig såå:) Har han börjat med taket än, eller är de redan klart kanske? Kommer å kollar nån dag. Vine på lördag?

2008-11-19 @ 15:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback