Mysko

Springer runt runt i vardagsrummet och letar efter tv-trycken. Får för mig att kusiin fått med sig den när hon drog tidigare ikväll, men så var det inte.

Hittade den framför kaminen?? Varför??, där den låg och värmde sig.

Skulle stänga av tv:n och skulle slå på lite julmusik i stället. Då får förstärkaren för sig att slå av, men inte tv:n. Hmm?? Trycker igen på trycken och där står det "rikta kontrollen mot tv:v för att slå igång den". Men den är ju redan igång?!?!? På tv:n visades just nån skräckis, om nån kvinna som blev jagad och skriker och skriker efter hjälp, inget jag vill se när jag sitter hemma ensam... Trycker och trycker på off-knappen på trycken , men det ända som händer är att förstärkaren slå på och av sig. Spoooky. Till sist hittade jag slåavknappen på själva tv, och jag slipper se när kvinnan som vart jagad blir dödad eller nått annan läskigt.

Min fråga till er. Fick tv-trycken värmeslag eller nått av att ligga nära kaminen när den inte ville som jag ville???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback