Jul jul

Nu ligger jag i soffan och pysslar på med datorn.

Brasan sprakar i kaminen, julmusiken kommer från mina högtalare, och glöggen i koppen. Faktiskt ganska så mysigt, fast jag är ensam hemma.

Har pysslat på med "julpyntet". Nu ska Thomiz få spika fast lite spikar så jag får upp min "Stjärngardin". Vill inte börja spika i fönsterlisten själv, bättre han får göra det så kanske det bli rätt!

Har fotat massa , men tyvärr blir det inte så fint med blixt, så ni som är intresserade får komma hit och kolla själv!

Mina fina nya gardiner till köket är jag jättenöjd med. Eftersom det var lite lila/plommon i dom så köpte jag igår 2 pappstjärnor i lila/plommon. Passa som handen i handsken!! 

 

Så tillbringar jag min fredagskväll. Hoppas ni har en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback