Helgen närmar sig

Snart helg! 

 

På Fredag drar Thomiz till Piteå för firmafest. Själv hade jag tänkt städa lite mer och ev ställa fram lite stakar och annat julmys.  Kanske värma mig lite glögg och äta mina pepparkakor! Vem vet!

 

På Lördag efter att Thomiz piggnat till och badat färdigt drar vi ut till Kx för middag och filmkväll. Hörde ett rykte om att det blir Snacos till middag och Mamma Mia på tv:n. Inte illa! 

 

Annars händer här inte mycket. Jobbar, äter och sover ungefär hela tiden. Men det är helt ok när lönen sätts in på kontot den 25:e!

I morgon har jag tänkt ta mig en tur in till stan efter jobbet. Hela stan har kvällsöppet till 21. Helt perfekt när man slutar kl 18 varje dag. Skulle behöva nya julgardiner till köket. Säkert har Hemtex nått som duger att häga upp i stången.

 

Nu se tv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback