Fjant

 

Fjant från Trolltyg i Tomteskogen.

Hade denna film när jag var liten, men den försvann nångång till mina kusiner (inte du kusiiin) för typ 15 år sen och har inte setts till sen dess. Har haft den på datorn tidigare, men efter en krasch så försvann den. men nu inom kort hoppas jag att den är på min dator igen!

 

Denna dag blev inte som jag planerat. Hade ju tänkt städa och dona på här hemma, men vi fastnade framför tv:n och lyssnar just nu på gammal musik från x boxen och dricker lite viiine. Mycket roligare!

Förhoppningsvis får jag tillbaka städlusten i morgon...eller nått. Thomiz vill att vi drar in till stan och hittar lite nya kläder till han. Han ska på firmafest nästa helg och behöver uppdatera garderoben. Tror nog att jag ska tigga till mig lite kläder jag oxå, eftersom jag är så snäll och följer med!

 

Ha en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback