Uppe med tuppen!

Oj, vad man hinner mycket när man kliver upp tidigt! Fast det kanske inte är så konsigt visserligen...
Klev upp 8 i morse och har sen dess hunnit

*Dammsuga
*Skura
*Slänga in en tvätt i tvättmaskinen
*Duschat

Och nu sitter jag, färdig för jobb, ute i solen klockan 09.12 och skriver och får liiite liiite sol på mig innan det är dags att fara och stänga in mig på jobbet. Inte illa pinkat!

Fredag idag, nice! Jobb till 14, sen är det helg igen!

Pratade med käre bror i går och vi bestämde att vi drar ner till H-sand den 5 juni. 6:e är ju röd, så då får vi en långhelg där nere. Förhoppningsvis regnar det inte, vilket det brukar göra när vi är i H-sand.

I går var vi iväg på ett litet "äventyr". For runt och kollade vattenståndet, och det är högt!! Drog till Vibbyn, där var det översvämning över vägen mot Boden. Cooolt!!

Nä, nu är det dags för jobb.

Ha en bra dag alla mina vänner!


Kommentarer
Postat av: GÅRDSROMANTIK

Jag for mot sörbyn - herregud så mycket vatten - var orolig att man inte skulle ta sig hem igen.

Hälsningar Maud


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback