Överraskning!

Ikväll ringde telefonen min. Svarade och det var min bror i andra änden.
Vi surrade på om dittan och dattan. Han var på väg hem från nån grillkväll som jobbet hans hade fixat. Han bor väldigt nära jobbet och jag sa att jag tyckte han hade kört länge, (med tanke på att vi pratat länge) hem från jobbet. Men han surrade om att han hade varit och kollat på nått hus som var till salu.
Så hör jag hur han går på grus och säger att nu är han framme vid sitt garage. Just då bryts telefonen och det ringer på våran dörr. Frågar Thomiz vem det är, samtidigt som jag försöker få kontakt med bror min. Thomiz säger att det är Junior och samtidigt hoppar bror fram som gubben ur lådan!!Snacka förvånad jag blev!!
Tydligen skulle dom iväg upp till Pajala på nån fest, men festen hade flyttats till Luleå. Och här är han! Vi som ska ner om ett par veckor bara! Såå kul att träffa han! Sist var i julas, så det är ett tag sen!
Så nu sitter vi och surrar och dricker lite viiine!

Så vi har det tokbra ikväll!

Hoppas ni har det lika bra!

Kommentarer
Postat av: kusinen!!

åå va roligt han rick är hos er! jag vill också träffa! är camilla med? ska dom stanna länge?
haha tycker också att ica har finare färg, det är inte så "strikt" heller, inte för att coop heller är så formella. men det käns mer hemma på ica :D
jag vill också jobba med en "prickigkorv" tischa!

2008-05-22 @ 22:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback