Kusin Vitamin

Snart är det helg igen...Nice! "Bara" Torsdag och Fredag kvar!

Idag när jag skulle dra till jobbet ringde telefonen. Min Kusin - Vitamin A som ringde. Kul!
Hon har efter 8 år i "Sveriges störstaste huvudstad" flyttat hem igen och ville träffas.
Tyvärr tappade vi kontakten när hon flyttade ner, men nu är det bara att plocka upp den igen!
Så efter jag slutat jobb drog jag in till stan och hämtade upp  henne. Sen har vi varit och kört runt i Luleå i ca 2 timmar. Hon hade inte så stor koll på Luleå med omnejd! Men NU har hon det!
Eventuellt blir det att ta en öl och umgås nånstans på Fredag oxå.

På lördag är det Pubafton i byn.
Sur
Kusiin & Ida kommer inte att komma, jäkla svikare! Hålla på och jobba, det kan man väl göra en annan dag eller???

Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa lite bok.

Byye!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback