Helgen som varit

Då var det Måndag igen...

I fredags hade jag och Thomiz lite tråkigt så vi bestämde oss för att packa ihop oss och bege oss till stugan och basta och bara mysa.
Sagt och gjort. Fick igång bastun och även en eld i stugan. Städade undan det värsta efter diverse djur som huserat i stugan under vintern och satte oss och kollade "Så ska det låta" och drack lite viiine. Efter det begav vi oss ner till bastun som blivit lagom varm. Satt och spelade kort och bastade och pratade resten av kvällen. Myyys.

Städar lite i stugan


Lördag var det Loppis i Arcus. Hämtade upp mamma mu och daddy cool för vidare färd till arcus. Vi gick och vi gick, men så till slut hittade jag mitt fynd! En blå Kobra telefon. Det enda jag (läs Thomiz) måste göra är att skruva fast två kablar i den så funkar den igen! Priset var 400 kr, men jag prutade ner den till 300 kr! Ha!
Så nu ska den bara repas lite, sen ut på Tradera. Hoppas tjäna en liten slant på den!
Drog hem och satte oss i det superfina vädret. Pete, Frans och Junior kom ut och vi flippade lite burgare på grillen.
Sen skulle dom vidare på fest, så vi skjutsa in dom till stan. Drog hem och skulle se film, men jag somnade som vanligt!

Söndag begav vi oss in till stan och hämtade upp Pete. Drog på stan och käkade lunch och gick en vända på Smedjan. Hittade en fin hood som Thomiz fick köpa till mig!
Skulle även fara och tvätta Pete´s nya fina Audi han köpt. Jo, det gick jättebra, tills det var våran tur och ingen hittade tvättbiljetten, nån (den där jävla nån alltså!) hade råkat slänga den medans vi städade bilen...Lommade in och fick be om en ny!
Hem och slöade i soffan medans regnet vräkte ner.

Och nu är det snart dags för jobb!

LIte bilder från Valborg

Team RedBull


Team Kusin


Thomiz surar när Team RedBull förlorat
image60




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback