Gult kort

Jaha, då har jag äntligen fått veta huruvida jag ska få behålla mitt körkort eller inte efter att ha kört liiite för fort när jag bogserade. Länsstyrelsen beslutade att ge mig en varning. Så om jag inom cirka * två år kör för fort, kommer dom efter mig och snor mitt körkort!
Men nu ikväll när Bossan och Patrik var här, så kom Bossan på att dom skrivit lite fel på pappret dom skickat till mig. Dom har skrivit att jag har kört 30 km/h när jag bogserade. När det skulle ha stått 60 km/h. Alltså så har jag ju inte gjort nått fel! Jag har kört laglig fart och har ändå betalat 3600 kr i böter?!? Så nu ska jag jävlas med dom  och scanna in pappret jag fick och bifoga det i ett mail och fråga vad jag gjort för fel när jag kört 30 km/h när jag bogserade! Lite kul ska man väl få ha!

Annars då?? Som skrivet, Bossan och Patrik har varit här ikväll och käkat. Det var ju så fint väder så jag bestämde mig för att vi skulle grilla. Ringde och bjöd hit pojkarna och vi har haft en toppenkväll. God mat, folk och viine. Kan det bli bättre??

I helgen har jag mest jobbat. Fast på Lördag hann vi med en grillafton hos Kenny & Linda. Mycket trevligt. Snacka om att man kan tycka om vissa människor efter att bara ha träffat dom 2 gånger! Kul!

På söndag var jag och grattade alla mina mammor på Alla hjärtans Morsdag. Först middag hos Thomiz mamma, och sen fika hos min mamma. Fullt upp!


Ha en bra dag i morgon, för det ska jag ha!


* : Vadå cirka?? Så vad händer om jag kör för fort inom 1 år och 9 mån??? Eller 2 år och 1 mån?? Hur fan ska jag veta när jag får köra för fort igen???





Kommentarer
Postat av: Anonym

haha! fan vad klantiga dom är! haha, jävla mongon. tycker du ska stå på dig och säga att du faktiskt bara körde 30 coh att du vill ha tebax dina money!!! ^^ du kan faktiskt köpa en hel del viine för dom peningarna!

2008-05-28 @ 22:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback