En uuuunderbar dag!

I går var jag ledig. Hade bestämt med Patrik att vi skulle träffas och hitta på nått kul!
Sagt och gjort. Dagen började med ett besök hos SunTan. Brun och fin drog jag ut till stadskärnan Kallax och vi bestämde oss för att fara in till stan och dra en bingo. Väl på bingon vann vi hela 40 kronor!! Så för dom pengarna bestämde vi oss för att köpa lite viine!
Satte oss i Patriks fiiina cab och gled vidare på stan

image63

Efter det drog vi ut till byn och lämnade min bil så jag kunde dricka viine i Kallax.
Lurade i Patrik ett glas viine hemma hos oss, och efter det var det jag som var chaffis i caben!
Väl tillbax i Kallax öppnade vi en cider och sjönk ner i poolen och bubblade en stund.
Käkade och sen till hamnen för sjösättning av  "Celeste".
Patrik skulle just spilla upp ett glas viine åt oss när vi inser att det inte fanns några glas ombord. Surade ihop en liiiten stund för att sen komma på tandbortsmuggan inne på dass. Nu var det bara så att den hade 4 små små hål i sig så vattnet skulle rinna bort. Så vi surade ihop ytterligare en stund. Sen öppnade Thomiz en låda, och VIPS! så hade vi vårat vinglas. Men ska se möjligheterna, inte hindren!

image64

Så glada ihågen satte vi igång att smutta i oss lite viine!

Efter ett tag hittade vi ytterligare ett vinglas...

image65

Alla sätt är bra, utom dom dåliga!

For runt med båten en stund och cirkulerade utanför Färjan. Men eftersom det var jobbdag idag så bestämde vi oss för att inte gå ombord på den. Men på fredag!!

Så underbar dag hade jag igår!

Hoppas ni hade en bra dag!


Kommentarer
Postat av: gabbi

vill du tjäna lite extra pengar? gå då in på min blogg och läs mitt senaste inlägg för mer information! ha de bra!

http://gabbifreak.blogg.se

2008-05-29 @ 18:30:04
Postat av: u

:( du vet vad jag gjorde... å ida har ja gjort de ända till nuuuu... men snart är de den 4e! :)

2008-05-30 @ 00:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback