Äntligen Måndag!

Joo, äntligen är vardagen tillbax och alkoholen är på sin plats i barskåpet! Nästa gång den kommer fram är vi nere hos Bror i Härnosand.
Blev en helg med massa alkohol. Men trevligt hade vi, som fan!
På lördag började vi som skrivet tidigt med alkoholen. Satt och skrålade Sing Star hos Pete vid 12 tiden och drack cider. Junior fick agera chaufför och tog oss hem till byn där vi eldade igång tunnan och pojkarna flög med sina helikoptrar.
Käkade Supergod kyckling med pommes och sen dök vi ner i tunnan.

image61

Efter att denna bild togs hoppade jag och ytterligare en person ner i badet. Det blev lite trångt! Men men, finns det hjärterum finns det stjärterum!

Sen var det ju Pubafton i Byahuset, och där var vi oxå. Sprang mellan huset och byahuset. Vid 23 tiden drog dom flesta in till stan och Thomiz jobbarkompis K, hans tjej L och deras bonuspojke J kom förbi. Så festen fortsatte till 0100 nångång då vi stupade i säng!

I går var det inte mycket fart baki ändan på oss. For till Kallax och kollade in Bossans & Patriks båt som dom köpt. Vi kom fram till att den duger åt oss i sommar! In till stan och käkade, sen hem och inta ryggläge i soffan.

Nu ska jag sätta mig i bilen och dra iväg in till stan och hämta ut ett litet paket med lite fina kläder som har kommit till mig. Sen vidare på jobb!

Ha en bra dag i regnet!




Kommentarer
Postat av: Anonym

vad FAN gör metal-thomas hos er?!?!?!? hahahah!!! han känner ju jag! ida också! haha fan vad roligt. hur kommer detta sig? ^^

2008-05-19 @ 15:26:54
Postat av: alex

va fan det är ju thomas!!! nu vill vi ha en förklaring! hahah

Postat av: Hanna

Thomas är tillsammans med Sarah (till vänster om han)som jag känner. Därför var han hos oss!

2008-05-21 @ 15:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback