Alkohol

Lördag idag. Denna helg kommer att gå i alkoholens tecken!

Igår drog vi till Pete och drack alkoholen. Drog vidare ut på pub och drack lite. Somnade gott vid 01,00 i Petes soffa.
Vaknade i morse 07,00, delade ut lite treo till höger och vänster, somnade om och sov gott till 09,00.
Fick upp pojkarna och vi traskade in till stan och käkade frukost.
Gick förbi systemet på väg hem till Pete och köpte lite dricka som vi sprättade korken på väg upp för rulltrappan...alkisvarning!
Sen dess har vi druckit och sjungt Sing Star.
Nu är vi i byn och eldar igång tunnan och sjunger Sing Star.
Anton och Thomiz flyger med helikoptrar som dom köpt på Teknikmagasinet. Man ska tydligen flyga omkring och skjuta ner varandra.

Ikväll Pubafton i byahuset, förmodligen är vi där då!

Nu ska jag vara trevliga med alla människor!

Byye!

Kommentarer
Postat av: den BÄSTASTE kusinen

jag vill också dricka alkoholen.... i persön!!

2008-05-17 @ 20:10:38
Postat av: den BÄSTASTE kusinen

kanske är den "nya" kusinen hos er... ja vad vet jag. känner mig ut "elämnad och oälskad. -snyft-
den ha så kul med "den nya".

meow ^^

2008-05-17 @ 20:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback