Våffel(jäkla)dagen

Igår var det ju våffeldagen. Oj, va glad jag är är att den bara infaller 1 gång per år. Speciellt när man är 3 som ska äta våfflorna. Det är ju skiiittråkigt att grädda dom. Tar sviinlänge ju! Speciellt när man bara har ett järn som gör en våffla åt gången...Nåväl, vi fick i oss våfflorna till slut. Och goda var dom!

Hade Pete på middag, och efteråt ville han bli klippt. Sagt och gjort. Fram med trimmern och så satte vi igång. Eftersom han ändå skulle raka bort allt hår så mixtrade vi lite med håret innan vi slutligen rakade bort allt.
Här är resultatet...

image43

Sen ville han ha en "kant". Skiitaschnyggt...Not!!

image44

Men kul hade vi i af medans vi klippte!!


Idag Onsdag och snart helg. Denna helg drar vi söderut på fest! Det blir säkert tokkul!

Ha de!




Kommentarer
Postat av: Anna

Våfflor är riktigt gott, gör annars gärna pankakor istället, går snabbare och är enligt min smak lika gott :D kikagärna in min blogg om du har lust . Kram!

Postat av: Anna

Våfflor är riktigt gott, gör annars gärna pankakor istället, går snabbare och är enligt min smak lika gott :D kikagärna in min blogg om du har lust . Kram!

2008-03-26 @ 12:07:42
URL: http://annabenjamin.blogg.se
Postat av: kusseeeemurr

hahahahahha fan vad ful han är!!!!!!!

2008-03-27 @ 00:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback