Trött

Nu har vi äntligen kommit hem från Ikea och ligger som utslagna sälar i soffan och vilar.
Det har blivit ett par kilometrar att traska idag. Men vi har fyndat! 
Skulle ju bara ha lite småjox till lilltoan, men eftersom vi var så smarta så gick vi till Fyndhörnan 
direkt vi kom in och där stog dom!! 
Två fiina vita sängar med motor som hissar dig upp och ner. Nersatta från 5000 till 3000 kr. Så vi slog till på en gång! I natt kommer vi att sova som en prins och prinsessa skulle jag tro!
Hittade såklart massa annat jox oxå, men det är sånt som behövs!

I morgon ska jag till Stina och klippa bort lite hår. Är verkligen på tiden, har inte klippt mig sen innan jul. Men jag ska ju spara ut håret nu, så därför går jag inte så ofta. Så förhoppningsvis har jag lite hår kvar efter mitt besök hos henne!

Nu ska jag gå och lägga mig och säla på soffan!

Byye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback