Norge, here we come!

HATA HATA!! Cp datorn låste sig...IGEN!!!!

Nåväl!

Om ett par timmar beger vi oss mot Norge.
Nu hoppas vi bara på att snöoväder och dumma renar befinner sig på annan plats än på vägen som vi ska köra på! Det kan väl inte vara så svårt att fixa tycker jag! Eller?

Det bästa med att köra i eftermiddag är att vi får en "hel" dag i morgon. Beräknar komma fram vid 22 tiden. Då sussar jag nog gott i bilen, har en tendens att göra det!. Jag brukar börja köra, sen tar Thomiz över nånstans vid överkalix och kör hela vägen!
Fick höra att vi kommer att få sova i nya huset. Hela övervåningen är tydligen klar. Nice!

Så här såg det ut i somras, nu står det ett fiiint hus där!

image37

Nu ska jag bege mig till Monster och dricka lite kaffe och surra med kusiin & Ida. Sen blir det jobb ett par timmar innan vi beger oss!


Byyye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback