Lista

TEST

SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD!
Regler: Du måste svara på alla frågor och sen utmana alla som läser detta.


DIG:
1. Hur lång är du? 1,65 m ö h
2. Vad vill du bli när du bli stor? Är jag inte nog stor?? Har ju nyss fyllt år ju!
3. Vad pluggar du? Sudoku?
4. Har du långt hår? Njee.. men det ska bli långt!
5. Vilken hårfärg har du? Typ rött!
6. Sminkar du dig? Mer eller mindre, beror på vad jag ska pyssla med!
7. Har du haft sex senaste månaden? Hurså?
9. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Turkost
10. Har du kysst någon idag? Nix, Thomiz är på jobb. Och jag sov när han for.

FAMILJ:
1. Bor dina föräldrar ihop? Japp
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Mä, bägge är lika bra
3. Hur många syskon har du? 1, och han är snäll!
4. Vad är det senaste du sa till din mamma? Hmm..typ vi ses. När hon for hem igår.
5. Vilken mat lagade din pappa senast? kommer inte ihåg
6. Hur många ställen har du bott på? Tjaa.. är nog 4 styckna
7. Vem i din familj stör du dig mest på? Siri? Som får för sig att leka med en skruv kl 04,00?
8. Vilken familjemedlem är snällast? Mä, alla är väl snälla på sitt sätt!
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? I julas. Sist jag träffade han

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis? I går var ju Ullis här, och i Fredags var jag till henne!
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Bossan & Patrik
3. Har du kysst nån kompis? Ja. Länge sen
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? Jo
5. Vem har du varit kompis med längst? Oj, Anki kanske
6. Vem känner dig bäst? Tja...
7. Längsta tid du varit osams med en kompis? Hmm...Har inte varit osams med nån på måånga år.
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? Jo, men vill hon/han ha den, är det ju upp till den personen!
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Ehh.. NÄ!

KLÄDER:

1. Vad har du på dig nu? Blå baggyjeans och röd t-shirt
2. Har du bytt om idag? Nix, men ska när jag ska på jobb
3. Favorittröja? Brors lumpentröja.Stor och varm
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? Ett par snygga jeans kanske
5. Har du gett bort kläder nån gång? Ja
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? Typ
7. Har du handlat kläder genom Internet? Handlar merparten av mina kläder via internet
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? Nej, det är väl dumt?
9. Fulaste plagget andra könet kan ha? Allt som inte passar dom
10. Vad använder du för skor? Allt mellan flippisar och stövlar. Beror på väder och vind!

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar? Jo, men det var läääänge sen det hände.
2. Klä dig annorlunda? Ja, om jag trivs och tycker att det är snyggt!
3. Vara dig själv? Självklart!
4. Visa dig i bikini/badbyxor? Men självklart
5. Fisa inför din pojk/flickvän? Jo
6. Pierca dig? Japp
8. Ha sex på offentlig plats? jo
9. Vara omogen? Ja, det händer väl nångång
10. Äta småkryp? Jo, men jag har inte gjort det

SKOLAN:
1. Vad heter din skola? Går inte i skola
2. Vad heter din favoritlärare? Går inte i skola
3. Vad är ditt favoritämne?Går inte i skola
4. Snyggaste läraren på skolan? Går inte i skola
5. Har du bra betyg? Går inte i skola
6. Tråkigaste ämnet?Går inte i skola
7. Har du skolkat mycket senaste året? Går inte i skola
8. Har du fuskat på prov? Går inte i skola
9. Hur tar du dig till skolan? Går inte i skola
10. Har du gjort mer än kyssas med någon när du vart i skolan? Går inte i skola

Nu börjar jag bli less!

RANDOM:
1. Vet du vem FATO är? Nix, bordea jag det?
2. När tuggade du tuggummi senast? Ehh..ett par dagar sen, om nu nån var intresserad!
3. När var du på semester senast? Bullis maj 07, sen har vi ju varit till Norge på minisemester ett par gånger
4. Vilken färg är det på din tandborste? Rosa/vit
5. Är ditt hår tråkigt? Nä, nyklippt och nyfärgad/slingad
6. Vad har du för påslakan just nu? Bruna
7. Vem såg dig naken senast? Thomiz
8. Hur ofta duschar du? Tillräckligt ofta
9. Gillar du BUBBEL ROLLER? Vad?
10. När ska du gå och lägga dig? Ikväll

Kommentarer
Postat av: vitamin

den här listan spred sig som pesten ;)

Postat av: inte du. jag

NÄÄnU! jag tar tillbaka allt som har med presenter att göra. du får ingenting! så elak, din elaka gamla GUMMA!! för det är precis vad man är i din ålder!! moahahha

2008-03-13 @ 23:00:49
URL: http://erizo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback