"Klubbis"

Thomiz fortfarande sjuk... Och eftersom jag inte ville tillbringa min Söndag i soffan med en Snorande Thomiz, drog jag mig mot Kx.
Satt och surrade med Pattan, Bossan och Monster ett tag innan jag fick med dom på en liten biltur. Drog ut mot Tjuvholmssundet och sen via isväg vidare till Klubbviken. Kom dit lite väl sent, men vi fick beställa våran mat och satt sen och surra med Johan ett tag. God mat och vi hade en mysig tur ut.
Detta ska vi göra om nån fler gång, men då ska det vara en fin och solig lördag och vi ska ha chaufför.

Har inte hänt så mycket mer sen igår. Såg film hela kvällen igår och somnade snabbt vid 02,00 tiden. ÄNDÅ har jag mage att vakna före fan...Men men, så kan det gå. Lär väl somna tidigt ikväll istället!
Det var ingen som skjöt mig i natt..bara så ni vet!

Nu ska jag lägga mig och läsa lite boken!


Byye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback