Håll i er!!

Nu går det undan..har målat första varvet på lilltoan idag, det blev färgen "Sidengrå", tycker mest det ser ut som vitt, men den kanske ändrar färg när den torkar. Ser ut lite "sjukhus" aktigt just nu, men det får jag fixa med lite blommor och kankse nån färgglad tavla.
Jag måste ju säga att jag är ganska så bra, har slipat, satt upp väv och nu målar jag. Helt själv...nästan i af. Thomiz hjälpte mig lite att sätta upp väven där handfatet var, där var ju så många hål.

Ändrade planer för "kalaset". Thomiz far med fru kommer ju ner till helgen och Söndagen ska vi tillbringa på IKEA. Dom ska köpa nytt kök, så vi lär ju vara där hela Söndag. Så kalaset blir på Tisdag. Då vet ni!

Idag har jag varit ledig och har haft "tahandomhannadag", dvs jag har solat en stund och sen for jag och fick mina ögonbryn plockade. Såå lyxigt! Tycker det gör så jäkla ont när man plockar dom själv, men sitter jag i en stol och nån annan gör det, då är det bara att bita ihop!

Hade tänkt lägga in en "före" bild på lilltoan, men hittar tyvärr inte bildenra just nu, men jag ska leta. Det som söker, finner ju!

Nu ska jag bege mig till svärmor, middag där idag. Dom har ju varit i Thailand, och hade med sig presenter till oss! Niice!

Byye!


Kommentarer
Postat av: ulp ;)

va önskaj du dig i pjesent då??

2008-03-05 @ 19:19:21
Postat av: jag

Hmm. jag vet ju inte..kanske ett fint halsband eller kanske nått annat!

2008-03-06 @ 00:09:40
Postat av: ¨kuse

det ska väl bara från boströms då eller? dyrgripar!!

2008-03-06 @ 14:49:23
Postat av: Jag

japp, inget annat duger! hah
eller kanske så önskar jag mig en fin tröja, eller bara erat sällskap!

2008-03-06 @ 22:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback