Ett år närmare..

Jaha, ett år närmare döden... Eller 30 i af! Igår blev jag hela 28 år!  
Hade "kalas" med tårta och kaffe. Närmast sörjande var här. Fick fiiina presenter. Kloj, "blus", sjal av Ullis, blommor och socka av B & T, kamera av Mor och far, pingar av Monster, Mysiga handdukar av K & E. Spel av Thomiz.
Tack
ska ni ha!
På fredag kommer Kusiin & Ida upp från Piteå och grattar lilla jag, måste hitta på nån go´middag eller nått att bjuda dom på. Kanske skulle vi ta oss en räkfrossa??? Va säger ni?? Äter du det Ida?

Nu har vi satt upp grejorna vi köpte till lilltoan, OJ vilken skillnad det blev. Nu skulle jag bara behöva lite  mer färg där inne, men jag vet inte hur jag vill ha det än, så det får vänta ett tag till!

Behöver jag säga att jag sover hur bra som helst i dom nya sängarna?? Skiitsköna är dom! Bästa köpet på läänge!

Nu ska jag bege mig över vägen till MOnster och dricka lite kaffe!

Byye!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag äter ju allt.. behöver du tvivla ;)

Postat av: vitamin

ida SKA äta räkor! det är ungefär det bästa som finns, delad första plats med kräftorna!!!! mycket aioli!!! you know it!! som när jag och thomas gjorde ;)
ska vi köpa med nått? säg bara vad... vi fixar biffen.

2008-03-13 @ 00:47:16
URL: http://erizo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback