Bil

Jaha, då har det redan blitt Fredag.
Idag är det jobb ett par timmar, sen sätter jag och mamma mu oss i bilen för färd til Härnösand. Där äter och sover vi en natt, sen hoppar även bror med i bilen och färden fortsätter söderut.
Möter upp pappa i staden och beger oss till Hotellet. Har tänkt hinna med lite affärer innan det på kvällen blir party!
På Söndag sätter vi oss i bilen och beger oss norrut igen.
En intensiv bilåkarhelg!

Ev. drar Thomiz & Pete ner till "Sveriges största huvudstad" idag. Pete ska kanske köpa en Mini Cooper, så då ville han ha sällskap på vägen upp. Fatta tuff bil det är!!

Idag går mina auktioner ut på Tradera. Folk är ju inte liite knäppa i skallen! Dom bjuder och bjuder, när dom kan köpa samma grej på en nätbutik för mindre pengar!? Jaja, deras bekymmer, jag är ju glad. Mer pingar till Hanna!!

Nu har jag packat alla mina saker som ska med och ska bege mot till jobbet!

Byye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback