10 dagar..

1 mars idag, det betyder att det "bara" är 10 dagar kvar till jag  blir ett år äldre...Så alla som vill får komma och fira mig. Bara ni har med er massa presenter!!  
Eftersom jag fyller år på en Tisdag , hade jag ev tänk ha "kalas" Söndag den 9:e. Jag meddelar närmast sörjande så ni vet!

Lördag idag och jag har jobbat en stund. Det var ett tag sen man jobbade helg, men det blir en liten extra peng på löningen! Nice!
Här händer det inte så mycket. Hade tänkt dra ut till Klubbviken idag och käka lite våfflor, men Thomiz är tokförkyld, så vi har mest slappat idag.
Har varit iväg på stans alla kakelaffärer, men fy f-n så dyrt det är med glasmosaik. Måste kolla om det finns nått billigare på nätet. Vill ju ha det i lilltoan!

Skulle även behöva en tur upp på IKEA, ena "rullgardinen" gick sönder i sovrummet i morse. Så nu kommer alla att se mig ligga och sova och kunna skjuta mig m.m (liiite livlig fantasi, jag vet) Nåväl, får väl hänga upp ett lakan eller nått tills vidare. 
Tur att det är på baksidan så det inte är så många som ser hur det ser ut!
Och har jag tur så kanske det blir en tur nästa helg. Thomiz pappa och fru kommer ev ner till oss då, och dom ska köpa kök där. Så då har jag ju en anledning att fara dit!

Nu ska jag hoppa i duschen!

Byye!

Kommentarer
Postat av: kusiiiin

little ooooold lady!!!!!!!!
vi kommer på söndag och plundrar fikat!!! moahahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback