Onsdag

Soooolen stårlar med sina varma strålar på mig. Ligger som en strandad val i solstolen och bara njuuuter. Kan det bli bättre?? Jo, om jag hade varit ledig idag. Men nu är det så att jag jobbar skitpass idag. 15-18....Inte kul alls ju!
Prata nyss med Thomiz. Han, Pete och Anton har bestämt sig för att gå ut och käka och ta en öl på färjan ikväll. Så efter jobbet är det bara att ila iväg mot La stada. Kul!

Helgen som var, var vi i Norge. Solen sken även där. Inte heela tiden, men nästan! Så jag hann med att sitta ute där nån timma oxå. Hann även klart med köket på lördag. Se så fint det blev!




På fredag när Thomiz och hans far satt och surrade uppe i garaget, gick jag ner till huset och satte mig och läste och drack lite viine.



Sen har veckan varit som den brukar. Jobb, jobb och åter lite jobb! På Måndag fick vi shoppingsug och drog på storheden och köpte en ny grill. En gasol som Thomiz har tjatat om lääänge. Så fiin är den. Och enkel, så tom jag kan grilla på den!

I morgon efter jobb så drar vi söderut. Till Härnösand och hälsar på Rick & Cam. Hoppas nu vädret håller i sig och vi får sol även där nere. Brukar ju mest regna när vi är där! Men den som lever får se!

Grattis Ullis som har sin sista skoldag idag. Nu är det "bara" tre lååånga år kvar! Men njut av skumpan du fick, så glömmer du nog bort det!

Nä, sista rycket i soolen innan jag ska på jobb!







Kommentarer
Postat av: u

Tackar! :)

2008-06-06 @ 23:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback