Om jag ändå vore bakis!

Hihi, I går skickde jag ett liiitet liiitet mess till kusiin på msn och berättade att jag tyckte min blogg var väldigt randig. Nu när jag sitter här denna morgon 05,31?!? ser jag ju att den är ändrad! Kul! Och TACK!!!

Så kan man ju undra vad jag gör vaken denna tid. Jag har ingen aning! Vaknade nyss och var pigg. Om jag ändå kunde skylla på bakfullhet eller nått, men inte. Bara pigg...! Men men, så är det väl ibland!
Haha, nu gick Thomiz på dass och undrar vad jag gör vaken! Hihi, han tycker min bloggning har tagit över mitt liv när jag måste gå upp i ottan och blogga!

Igår hade vi jättekul. Käkade sviiiingott. Till förrätt Toast Skagen, och till varmrätt Röding. Mums! Efterrätt fick bli en Kaffe Karlsson. Sen ett par glas viine till det!

Nä, nu ska jag göra nått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback