Jag är sjuk...mer än vanligt!

Jag är sjuk... och grinig. Väääldigt grinig!
Jobbade Tisdag, men det var tufft. Idag har jag legat i sängen typ hela dagen. Och i morgon har jag sjukanmält mig. Orkar inte packa upp varor och se glad ut i kassan när jag är så här hängig. I gårkväll fick jag nått cp med magen. Tokont och hade ett läskigt tryck mellan brösten. Så jag låg och pratade med den fina vita stolen nån timma, mindre trevligt!

Min katt är fortfarande borta. Nu måste jag snart sätta upp lappar om henne. På fredag är det en vecka sen hon syntes till sist. Hade tänkt boka tid för kastrering ju, men det är ju inte så lätt när man inte har nån katt att kastrera!

Var är du Siri??

Nu ska jag gå och dra täcket över mig!

Go natt!

Kommentarer
Postat av: kusinen

det är inte jag som har tagit henne den här gången heller! lovar och sväääär.

hon är säkert och föder några kisse bebisar i skogen ^^

men boka så fort hon kommer tillbaka så hon inte känner sig så jävla horny, sådan matte sådan kisse du vet :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback