Fredag

Hoho, Idag har jag varit på stan och shoppat bästaste Jackan på länge!! Har kollat in den ett tag, och nu var den på REA!! Me like! Bild kommer senare!

Ikväll har jag, Thomiz, mamma och pappa varit ute och käkat. Mamma mu fyller ju år, så henne måste vi ju fira! Drog till St. Lawrenece. God mat, men mindre god Kaffe Karlsson, surgrädde...urk!! Men i af. Huvudsaken vi hade trevligt, och det hade vi!
Hämtade upp Anton och drog till byn. Henrik kom senare och vi spelade lite Crocket och drack gott. Pga min jäkla foppaeländestoffla så vann Henrik. Me inte like!

I morgon har vi blitt inbjudna att joina Kenny och Lindas båt för färd till Kallaxön. Har aldrig varit där tidigare, så det blir nått nytt. Drar dit i morgonförmiddag och blir till Söndag. Mucho trevligt! Sola (förhoppningsvis är solguden med oss) och bada och lek med J. Kul kul!!

Nu ska jag vara trevliga med pojkarna i soffan!

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback