Back in town!

Japp, då har vi kommit hem igen efter en lååång helg i H-sand.

Kom fram ganska sent på Torsdag, men bestämde oss för att gå på "Hamnkrogen" och ta oss en öl i af. Höll på frysa ihjäl, så vi traskade hem till Rick & Cam och tog oss en grogg i stället! Efter den traskade jag och Thomiz hem till "Bunkern" som har varit vårat hem senaste dagarna. Och tro mig, det är verkligen en bunker! Varje morgon har jag fått ringa till Rick och höra mig för vad det är för väder ute eftersom det inte finns några fönster i det läskiga rummet som låg granne med garaget i huset.

Fredag = Nationaldag. Käkade godfrukost på Wayne´s och efter det ut på stan



Staden H-sand hade sambatåg och tipsrunda! Vi bestämde oss för att gå på tipsrundan. Eftersom dom flesta frågorna handlade om vad som hänt för 100 år sen, så gick vi hem till R&C och googlade fram svaren vi var osäkra på!
Så var det dags för prisutdelningen. Vi var ganska så säkra på att vi hade alla rätt, och så säger konferenciern att det var 4 st som hade alla rätt. Eftersom vi hade lämnat in 4 lappar med lika svar så blev vi lite nervösa. Men det visade sig att det inte var vi, tydligen fel på nått. Lika bra det, vi hade vunnit nån mjukbäver och nån biljett till nån tråkig teater.
Efter det packade vi ihop en picknickorg och begav oss ut på gräsmattan. Satt och spelade Yatzy och drack viine i sooolen och bara mös!
Cam blev lite lessen efter att jag råkat räkna ihop poängen lite fel i Yatzy, så Rick vann och inte hon! Cam blev lite lessen eftersom jag råkat räkna lite galet i poängen, så Rick vann och inte hon! Men det löste sig!
I soolen med ett glas viine!

På kvällen blev det middag på restaurang och dryck på Hamnkrogen, sen i säng!

Lördag var vi in till Sundsvall en sväng och shoppade lite kläder. Även ut till kusin R och hans familj en sväng och säga hej hej!
På kvällen såg vi film och bara slappade.

Idag Söndag när jag ringde och frågade om vädret sä var det 27 grader i skuggan. Jaha, kul att sätta oss i bilen och bege oss hemåt i det vädret. Men ju längre från H-sand vi kom, ju kallare blev det.

Nu ska jag bege mig mot min skööööna säng och min sköööna kudde!

Ha de gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback