Väderguden

Äntligen äntligen har jag hittat klänningen som jag ska ha på bröllopet. Fanns i affären där Ullis jobbar, så hon fick köpa den med sin p-rabatt. Billigt och bra blev det!! Lägger in en bild senare när jag får den!

I måndags hade jag Ullis på middag. Lasagne och viine. Vädret blev så fint på kvällen så vi bestämde oss för att ta en tur med båten vi fått låna. Ringde Pete & Frans som oxå kom och joinade oss.

Kapten & Pete

Även Ruffhäxorna var med ju!



Eftersom båten inte går så snabbt, tog vi oss inte så långt! Men en tur till norra hamn och sen puttrade vi lite innan vi drog tillbax till Ettans hamn. Nästa gång vi drar ut ska vi komma på det liiite tidigare och inte 20,30. Men men, man lär av sina misstag!


Tisdag nyinvigde vi ju badtunnan



Doris hittade ett nytt ställe att spana på!



Nu Torsdag och väderpissgudarna vill inte vara på mitt lag. Funderar ev på att dra till Norge till helgen, får se hur vädret blir där uppe.
Nu altanen!

Byye







Kommentarer
Postat av: Madde

Ser mysigt ut i badet :)

Postat av: kusinen

fyfan vad fint det blev! jag vill också bada tunnan! thomas ser så jävla nöjd ut, haha!

ses snart!

2008-07-10 @ 15:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback