Tillbax!!

Hajjå!!
Nu är jag tillbax. Blev en liiite längre tur än vi hade tänkt oss. Hade trott vi skulle komma hem typ Tisdag, men nu är det Fredag och vi har kommit hem för ett par timmar sen.
Har varit en helt perfekt tur. Bara haft semester, och inga måsten!
Har fiskat som bara den! Kom hem med 3 kylväskor fulla med Sej & Torsk. Så är det nån som vill ha lite, så har vi!
Hittade även sviiingoda och billiga räkor. Köpte 10 kg. 180 Nok. Så snart kusse, blir det räkfrossa igen!!

Nu nappar det!



Cam var inte inte lika bra som mig från början...hennes fångst... (sten)



Min fångst...



Nu var det ju första dagen vi fiskade, så vi var glad över all fisk vi fick, men den jäklar så växte fisken! Fick en torsk som var 60 cm! Inte illa!

Nu ska jag hoppa i tunnan, skriver mer sen!

Ha de bra mina vänner!

P.S Kusiin, nu hoppas vi vädret blir bra, fast vi är hemma!



Kommentarer
Postat av: kusinen

jåhååå det var bar väder i alla fall :D bra!

då var det inte ert fel ändå.

nu är det bara 22½ dag kvar innan vi drar... det är fan inte mycket!

2008-07-20 @ 21:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback