Pappa, jag vill ha en vattenskoter



Så glad jag är nu!!



Pete leker Kapten på skotern

Slutade jobba 19,05, drog direkt in till stan och Ettans hamn. Klev in i K &L båt för färd mot Gäddvik. Anton & Frans drog och hämtade skotrarna och mötte upp oss i Gäddvik. FAN så kul det såg ut när dom körde omkring runt båten. Jag och Thomiz drog iväg en sväng. FAAN så kul det var. Körde själv även en sväng, men det var lite klurigt! Men men, man lär sig med tiden!
Drog till A´s föräldrar som bor i Gäddvik och dom kom ut till båten med lite gotta till munnen! Satt och surrade med dom ett tag i båten tills det var dags att ge sig av.
Tyvärr tog Thomiz inga kort när jag sitter på skotern, utan bara filmade (har ingen aning om man kan lägga ut filmer. Klockan är för mycket för att ringa kusiiinen) Drog med Pete och Anton till bilarna och drog upp skotrarna, sen var det slut på det roliga. Men känner jag dom rätt, så var det inte sista gången dom hyr dessa roliga sakerna igen!



Anton in action

Så mina vänner, har ni tur kanske kanske det kommer en film på mig när jag sitter på en vattenskoter för första gången i mitt liv! Om inte...

Ha de bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback