Jobbelijobb

1 timma kvar tills jag börjar jobba. Solen strååålar, 20 grader i skuggan. Kul...not!

När jag och Thomiz innan semestern satte oss ner och försökte komma fram till när vi skulle ha våran semester så tyckte jag att v 29 30 31 skulle vara bra. Thomiz bönade och bad (jaja, liiite överdrift) att vi skulle ha 28 29 30 istället eftersom han inte vill ha så sen semester. Tänk om han hade kunnat lyssna på mig. Fatta bra väder vi hade haft sista veckan....Men men, kanske han lyssnar på mig nästa år...Vem vet!

Nu är det drygt 2 veckor kvar tills vi flaxar ner till Sthlm för vidare färd mot Värmland och kusin C bröllop. En liten minisemester innan det sen är ytterligare 1 vecka kvar tills vi drar iväg till Spanien på ännu ett bröllop. Längtar så till Spanien! Sola, bada, äta och dricka gott i trevligt sällskap. Kan man ha det bättre?? 

GRATTIS igen
Ida som igår blev 1 år närmare rullator! 

Nä, nu  ska jag bege mig ut på altanen en stund och få lite sol på mig innan jag kliver in på jobbet och inte ser solen på närmaste 8 timmarna!

Ha de bra alla mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback