Jobb...

...jo, det är sant.
I morgon ska jag jobba extra för en på jobbet. Lovade att jag kunde det redan innan semestern. Har inte tänkt på det så mycket, men i morgon är det dags! Så nu du, din jäkla vädergud, REGN i morgon, så jag slipper lida så mycket. Snälla!!!  (Men jag vill gärna att solen kommer tillbax till kvällen och hela helgen. I af Fredag då vi planerar utgång på Färjan...Snälla?!?)

Annars har jag semester, 4 dagar kvar, sen börjar allvaret om igen.. Jobbar visserligen bara 3,5 veckor till, sen drar vi till Spanien i 1,5 vecka. Nice! 

Idag styrde jag bilen norrut. Drog och hälsade på Anki m familj uppe i Töre. Skitaskoj att träffas, var 100 år sen sist. Surra, sola och dricka mängder av kaffe, det är vad vi har pysslat med hela dagen!

Och eftersom solen har lyst på mig hela dagen, så tar jag mig ett glas vitt och läser igenom nya H&M katalogen!
Bara så ni vet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback