En tung dag



Åhhh vad jag inte ville kliva upp i morse när klockan ringde 07,00. Semestern är slut och det är tillbax till verkligheten!
Men helgen som gick har varit trevlig i af!
På Fredag var det kokandes hett och vi bestämde oss för att dra till arcus för att kyla ner oss lite.
Sagt och gjort, packade ihop oss och begav oss iväg. Fan så nice det var att slänga sig i poolen och svalka av sig lite för att sen gå upp och värma oss.
Efter arcus begav vi oss mot byn igen för grillfest och vidare färd mot färjan. Det var bara det att vi hade så kul här hemma, så vi kom in till färjan kl 01,30. Men vi hann surra och dansa oss less! Hem mot byn och somnade gott vid 05,00.
l

Cam och Rick efter middagen

Lördag vaknade jag vid 10 och fick världens ångest. Dock inte fylleångest, utan ångest över att jag låg inne i sängen och sov och inte låg ute på en solstol och solade mig! Så jag drog upp mig själv och släpade ut till stolen och la mig och läste. Fan så varmt det var!
Dom andra vaknade efter ett par timmar och kom ut och gjorde mig sällskap. Även Ullis kom förbi senare, och vi bestämde oss för att dra på Baan Thai och käka lite gott. Efter det blev det tre filmer, varav jag såg två! Som vanligt!

Söndag begav vi oss till stugan för att påbörja "projekt badtunnealtan nr 2". Mor och far vill oxå ha altan runt sin badtunna, och Rick & Thomiz hade lovat att dom skulle göra det. Även jag följde med, men höll på avlida av alla jävla mygg!!! HATAR MYGG!!

Hittade lite bilder i kameran från då vi var på Seskarö. Här kommer några!



Äter räkor och myser vid grillen



Årets första dopp

Hittade även andra kort i kameran. Har skrivit tidigare att Doris inte kan se normal ut på kort...



Kolla in varulvs-Doris



Men hon kan se ganska söt ut oxå, hon är ju skiiithögt upp i klätterträdet

Det var allt för denna gång!

Byye!!










Kommentarer
Postat av: kusen

ja dom är ju skita bra! :D

men smakar nått som siri, iris och doris gör i lådan ^^

2008-07-29 @ 18:11:24
Postat av: Anonym

nån som har bra koll på bakis-utbutet? ;)

härligt härligt!!

2008-07-29 @ 19:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback