Då var det dags igen

Förkylningen har ytterligare en gång lirkat sig fast på mig. Kände på Måndagkväll att det var nått jävligt på gång. For på jobb på Tisdag, men satt hela dagen med feber (smart Hanna!) Skulle ha slutat 18, men vid 16,30 orkade jag inte jobba mer utan drog hem.
Onsdagen gick i feberns tecken. När Thomiz kom hem kl 16,30 låg jag fortfarande i sängen och vilade.
Idag är det lite bättre, ingen feber än så länge i af. Har varit till farbror doktor som har tittat in i mina öron och ner i min hals. Lyssnade även på mina lungor.Fick antibiotika mot Luftvägsinfektion. Och hostmeducin så jag kan sova på nätterna. Så nu kanske jag är fit for fight i morgon.

Idag är det SVINVARMT för er som inte har varit ut. Jag har snurrat ut markisen och ligger som en strandad säl på solstolen. Fan lika varmt innen som ute. Önskar nästan man var på jobb, så man kunde smita in i mejerikylen och svalka sig!

I lördags drog vi ju ut med K & L till Kallaxön. Sola, surra, dricka och äta gott, basta och ett dopp i vattnet. Det var ungefär vad vi pysslade med. Spelade även lite rundpingis, men det var inge kul. Jag vann ju aldrig!!



Hade i af hur kul som helst. Mycket nice! Tack tack för att vi fick hänga med!

Nu ska jag släpa mig ut i skuggstolen igen.

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback