1 dag kvar!!

Jobbar 11,30 - 19 i morgon. Sen jävlar är det semester i 3 låååånga veckor. Fan vad jag längtar!!!
Då kommer jag förhoppningsvis att tillbringa mina dagar så här



Oooo så jag längtar!!

Idag har jag jobbat monsterpass, 8,30 - 19. Fast det har gått himla fort och kul har vi haft. Inte jobbat med surot, utan med Henrik. Även Petter kom förbi en stund och hjälpte till att plocka in varor i hyllan.
Men det känns att man inte är riktigt hundra efter försnuvningen..liite seg i kroppen! Men men, snart får jag vila upp mig!!
Just nu står Thomiz och Henrik ute och skruvar upp brädor på vindskyddet, när dom är klar med det drar vi ut till Flotten och bastar en stund hade vi tänkt! Nice!

Nu ska jag bege mig ut och sätta meig under infravärmarna och lösa lite korsord och dricka lite viine!

Ha de bra ikväll!

Kommentarer
Postat av: ulle

nu e ja hemma! va mycka du skrivit, orkar inte nu, ska uppdatera mig imorgon!

2008-07-06 @ 20:25:52
Postat av: ulle

uppdaterad:) syns snart!

2008-07-07 @ 12:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback