Snön den bara faller ner

Hata hata hatar min jäkla muppdator!! Hade just skrivit ett inlägg och skulle posta det. Jo vad händer, hela cpdatorn hänger sig och jag kan inte röra musen..datamusen alltså! Så nu har jag dragit igång Thomiz dator, men jag tycker den är så besvärlig att skriva på ju, är inte van!
Nåväl!

Full fart mot helgen! Nice!


I morgon är det inplanerat en tur till IKEA med Mamma Mu. Nu får vi se hur det blir med den saken med tanke på vädret som råder. Förhoppningsvis lugnar det ner sig och dom hinner röja bort allt snö på E4:an. Ska inte handla nått speciellt, bara lite småjox. Men det lär väl dra ihop till nån tusenlapp i af. Det brukar ju göra det!

I natt/morse vaknade jag 03.00 av att strömmen gick. Nåväl tänkte jag, den kommer väl tillbax. Och det gjorde den. Sen försvann den igen... Så höll den på hela morgonen. Bara mellan 03.00 och 04.00 var strömmen borta 5 gånger. Sen höll den på så till fram mot 07 tiden. Blev lite irro, eftersom varje gång strömmeländet kom tillbax, så satte skrivarfan igång att väsnas. Och den låter inte liiite! Så nu är jag lite småtrött.
Var även tvungen att väcka Thomiz som sov gott. Jag är ju galet mörkrädd så när jag skulle på toa var han tvungen att prata med mig om strömmen skule gå igen och allt skulle bli mörkt! Sån är jag!
Nå, jag vaknade upp till liv i af på förmiddagen och insåg at det hade snöat en hel del. Piss! Bilen har stått ute hela natten så det vara bara att plumsa ut och gräva fram den. Hoppas hoppas att Thomiz får sålt golfen ikväll så jag får tillbaka min garageplats!!

På lördag drar vi mest troligen till Överkalix.
Kusiin har hockeymatch och vi följer med som FanClub! Så nu hoppas vi på vinst och varmt väder (sviiinkallt på ishallar ju) Annars får vi väl ta med nått gotta i en termos!

Nu kommer snart Thomiz hem från stan och han har med sig Snabbmat. Mumma!!

Ha de bra alla mina vänner!

Kommentarer
Postat av: kusin c-vitamin

ni måste ju nästan bara komma på lördag!! det hade vart jätte kul :) förövrigt så kan jag komma med lite insideinformation. överkalix ishall (om man ens får kalla den för ishall) är den kallaste jag spelat i den här sägongen. tom spelarna fryser!! haha mina tår var isbitar!!!
så värm er ordentligt!! mycket kaffe och varmchoklad!!! (det finns såklart ett fikarum med värme)!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback