Pengar, Pass & Piljetten

Nu jäklar händer det saker. Nu är resan till Spanien bokad!! Den 21/8 drar vi ner till sthlm för att fortsätta resan vidare den 22:a. Förmodligen blir det en heldag i "Sveriges största huvudstad" och sen ut till Arlanda och sova innan planet flaxar iväg tiiidigt.
Sol bad och bröllop!! Nice. Åter till landet den 1/9. Ha!
Eftersom vi bokat så här tidigt hittade vi tokbilliga biljetter. 2 pers t o r Luleå - Alicante = 1901 kr. Helt ok!!

I morgon Onsdag och hör och häpna!! Jag är leeedig. Mitt i veckan!! Inte ofta nu för tiden! Så jag tänkte sätta mig i "vita faran" och bege mig norrut till Anki. Var ett tag sen vi träffades så nu tänkte jag passa på!

Kvällen kommer att tillbringas liiite mer söderut, Ullis fyller äldre och det är tacos och tårta hos henne. Ohh, hennes present är sååååå fin!!! Längtar att få ge bort den!

Har nyss grinat mig igenom "Save the last dance". Har sökt och sökt efter den i typ 2 år, och nu äntligen hittade jag den! -lycka-

Nä, nu ska jag sätta igång "Sound of music", även det en film jag sökt och sökt. Så nu minna vänner har jag inte tid med er nå mer!!

Byyye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback