Lördag

Lördag = Fest! På väg till Pete för fest, sen vidare ut i Luleås nattliv..som att det nu skulle vara så mycket att hänga i granen, men i af!

I går var jag taxi till 3 äcklon som kom hem bruna och fina från Thailand. Kul! Jo, om jag hade varit med dom!
Men men, det blir inte alltid som man vill! Så denna gång var det jag som fick hämta dom!
Men det var kul att dom äntligen kom hem i af! Har längtat liiite på dom ju!

Idag har vi varit och gjort stan osäker, dock fick vi inte med oss nått hem.
Har varit och klagat lite på vårat kylskåp som låter som att det håller på att starta från kallax. Skriker och piper som fan! Men nu är det bara att ringa en reparatör så kommer han och fixar det! Nice!
Har även varit och kollat om dom fått hem ett spel till WII, men det hade dom så klart inte! Har varit slut sen innnan jul ju...Surt sa räven!

Nä, nu ska vi bege oss ut på vägarna...eller Junior kör...sååå bra att ha en kusin som inte festar lika mycket som en själv! Alltid en chaffis!

Kommentarer
Postat av: kusiiin

oh ja jag har hört om det där :D det hade vart jätte roligt jue!! ;)kan nog behöva lite publik. överkalix är ju helt galna när dom spelar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback