Las Vegas - Ö-K - Kallax

Ja då var det snart helg igen...
Lite slö på att skriva på sista tiden. ALL tid går åt till att slänga oss i soffan och kolla in Las Vegas. Den serien är ju hur bra som helst!! Men snart är vi klar, så då kommer vi förmodligen att börja besöka kompisar, fixa hemmet och annat som blivit lidande...! ; )

I Fredags hann jag i af iväg till Ikea med Mamma Mu. Hittade ÄNTLIGEN spegeln som varit slut VARJE jäkla gång vi varit där, men nu står den i hallen och väntar på att bli upphängd. Som vanligt kom jag hem med MASSA annat jox oxå. Slutsumma = 1100 pingar.

På Lördag drog vi norrut...lååångt norrut. In i skogen och till slut hittade vi en s k ishall. Nåja, skulle knappt kalla det det, men nu stog det ISHALL på hallen, så jag antar att dom inte ljuger..
Kusiin spelade som skrivet match och dom spöade Ö-K lätt med 4-1. Ö-K´s mål vet jag inte riktigt vad som hände, skyller ALLT på målvakten! 
Efter matchen rattade vi bilen söderut igen. Drog hem till oss där Ida hade fixat lite Snackos. Mumma!! 
Sen var det guitar hero för HELA slanten.

Söndag drog vi ut till Storheden och Thomiz köpte lite kläder. Hittade dock inget jag ville ha, så jag blev utan. Drog ut till Kallax och hälsade på Bossan och Patrik. Hamnade så småningom i badet och där satt vi ett par timmar. Mycket mysigt!!

Sen har det varit som vanligt resten av veckan. Jobb, jobb och liiite mera jobb.

Nu ska jag dra med mig katta och krypa ner i sängen!

Go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback