En ledig Onsdag

Åhh så skönt det är att vara ledig mitt i veckan så där ibland!
Hann med en hel del saker igår.
Började morgonen med att raca in till SunTan och sola min bleka kropp en stund. Niice!!
Hem för vidare färd norrut till Anki & Tilda. Var ett tag sen jag träffade dom. Oj så hon växer det lilla krypet! Satt och surrade ett par timmar och drack antal koppar kaffe! Mycket mysigt! Kollade även in Olgas tre urgulliga små kisseungar...Ohh så söta!! En av dom var nära att hamna i fickan för att flytta hemifrån, men jag hejdade mig, Doris skulle INTE gilla mig om jag kom hem med en till skrotkatt!

Racade söderut och vidare till Ullis som fyllde år. Tacos, tårta och sen stupade jag i "lilla Salongen". Även där blev det surrande och lek med barnen! Kul!

När jag väl kom hem stupade jag i säng!

Har nu tagit mig i kragen och bokat tid till Doris, nu ska tovorna bort! På Måndagmorgon är det dags, då ska pälsen falla! Blir väl att söva henne lite, men förhoppningsvis inte lika mycket som sist. Då sov hon i 12 timmar det lilla livet...

Nu ska jag bege mig på jobb!

Byye!

Kommentarer
Postat av: kusin!

haha stackars doris!!!! måste hon till doktorn för att ta bort tovorna?! haha den lilla surfi**an hon kommer bli så jävla arg på dig ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback